A zase ten motýl...

7. července 2017

Dnes mám pro Vás zase dvě ukázky s motýlky. Vypadá to, že mám zřejmě motýlkové období a jak se tam koukám na můj pracovní stůl, ještě chvíli v tom pojedu :) Tak jsem Vám aspoň nafotila pár ukázek z připravovaného KITu a jeden návod. Tedy i druhý, ale tam myslím, že není vůbec potřeba :)


Kromě připravovaných motýlků mám v zásobě i novinkové texty. Takže určitě očekávejte jejich brzké naskladnění.


Ona vlastně výroba přání byla velmi jednoduchá, ale myslím, že se návod bude hodit. Já tedy vždy ráda koukám na to, jak tvoří ostatní. Ale teď k věci. Text (bude brzy ke koupi) jsem si narazítkovala na čtvrtku papíru, která je menší než základ přání.


To samé razítko jsem natiskla na maskovací papír. Papír jsem kolem razítka otrhala, aby neměl jasné okraje a přelepila jím text na papíře. Ano, maskovací papír se dá použít i několikrát dokola, jak můžete vidět, tak toto přání nebylo první.


Pak jsem si natiskla pár velkých motýlků.


pomocí vyřezávací šablony, která k motýlku patří jsem si vyřízla z maskovacího papíru obrys a motýlky přelepila. Díky tomu jsem mohla tiskat přes sebe bez jakéhokoliv problému.


A to jsem dělala stále dokola i s menšími motýlky (ty už vyřezávací šablonu nemají), dokud jsem nebyla spokojená.


Po sundání všeho můj výtvor vypadal nějak takto. Kompozice bych řekla, že dobrá, jen by to chtělo barvičky.


Vzala jsem tedy do ruky akvarelové pastelky (tisk je na akvarelovém papíře archiválním inkoustem) a od nejsvětlejší po nejtmavší barvu jsem motýlky vybarvila.


Po použitá vody a rozmazání pastelek to vypadalo nějak takto. Ne nějak, ale určitě takto :)


k motýlkům jsem ještě přidala stín, takže jsem okraje vybarvila šedou pastelkou.


A rozmyla vodou.


pak už jen nějaké detaily, jako vymalování teček na křídlech, jejich zvýraznění pomocí Glosy či přilepení kamínků v zase se stupňujících barvách.


Fialové přáníčko jsem vyrobila zcela jinak a bylo podstatně rychlejší, ale i tak bych řekla, že krásné. (Ano, musím se pochválit, jinak to nejde)


Zvolila jsem zase akvarelový papír, uřízla ho na požadovaný rozměr a postříkala modrou a fialovou barvou. 


Motýlka (i toho malého) jsem si narazítkovala a pomocí šablony vyřízla na BS.


vybarvila podle nálady. Pak jsem jen natiskla vybraný text a přilepila motýlky. Zde přidávám jen detail toho, jak jsem je přilepila, aby byly 3D. K papíru je vlastně přilepené jen tělíčko a konce vrchních křídel. Střed křídel je podlepen 3D polštářky a spodní křídla nejsou nalepeny vůbec.


 No a dopadlo to asi nějak takto :)


Tak krásné prázdniny. Katuan´s

1 komentář:

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER