Ombré přání

10. června 2017

V naší FB skupině máme další soutěž. Tentokrát jsem vyhlásila téma "OMBRÉ". Ombré je plynulý přechod barev. Může to být jedna barva, které přechází do bílé, ale také třeba žlutá do oranžové. A já jsem si říkala, že když je tak krásně a sluníčko nám svítí, že si uděláme veselé přáníčka.



Mám tu pro Vás nachystaný návod a samozřejmě, kdo se zúčastní challenge, může i vyhrát. Takže tu mám i fotku ceny. Výherce tedy získá 5 rozdílných výřezů a jedno malé textové razítko, které ještě není v prodeji. Jsou na měl texty "k narozeninám", "k svátku", "k promoci", "k sňatku", "...jen tak" a právě tyto malé texty se dají dobře kombinovat s těmi výřezy. A také 10% slevu na nákup u Katuan´s.


Myslím, že návod není ani potřeba nějak komentovat, možná ani fotit, ale tak aspoň pro představu, jak takové přání vzniká. Vy si samozřejmě můžete udělat jakékoliv jiné. Já tedy zvolila jako základ bílý emboss. Naembossovala jsem si různě po bílé čtvrtce kytičky. Není to pozaďové razítko, jsou to razítka různé, z různých sad. Takový mix :)


Pak jsem si vzala Distress inkoust a stínovala. Pěkně odspodu nahoru, Hrála jsem si s tím vážně hodně dlouho. Dokud jsem nebyla spokojená a přechod nebyl plynulý.


Díky tomu, že kartonové výřezy jsou již bílé, můžete je hned bavit. Klidně i na hodně světlé pastelové tóny, jako jsem Vám ukázala v minulém návodu. Zde jsem výřez obarvila stejným inkoustem jako podkladovou čtvrtku a snažila se zachovat ombré efekt. 


Lépe se mi stínovalo, když jsem si výřez jemně přilepila na papír. Ale vážně jen trošičku. Na fotce můžete vidět kousek pásky pod výřezem.


Pak jsem celý podklad nalepila na jednobarevný papír a přilepila výřez.


A chybí už jen malý text k čemu to vlastně gratuluji. Ten jsem bíle naembossovala na stejně barevný papír jako ten u podkladu.


Pak jsem text ořízla a ustřihla na požadovanou velikost nebo tvar. 


To jsem pak přilepila pod gratulaci. Dále jsem zdobila flitry a samolepícími perličkami. 








Kdo by chtěl, může si zkusit o výřezy zasoutěžit a pokud jich chcete více, není problém si je koupit, třeba TADY :)



Krásný víkend :)

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER