Chtěla bych motýla...

30. června 2017

Po delší době jsem byla pořádána o výrobu přání. Zadání bylo nejisté, obávala jsem se, že se do vkusu netrefím. Ale nakonec prý jo :) Takže Vám tu dnes prý představuji další moje přání z edice motýlků. Mě se ten motýl prostě líbí. Zabere celé přání a je krásný už sám o sobě, nepotřebuje už nijak moc zdobení, ale přece jen se na něm maximálně vyřádím :)


Mým oblíbeným doplňkem u tohoto motýla je vellum. udělat mu 3D křídla z tohoto materiálu je prostě skvělé :)


Žádné textové razítko se mi nehodilo, tak jsem použila jeden z mých výřezů.


A jak takové přání vzniká? Když se na to teď dívám zpětně, tak cela jednoduše, ale věřte, že mi tu na stole leželo pár sní a stále jsem přemýšlela co s tím :)

Začala jsem tak, že jsem si uřízla akvarelový papír o trochu menší než základ přání. na akvarelový papír jsem natiskla archiválním iknoustem motýla XXL.


Stejného motýla jsem si natiskla na maskovací papír (pro Vás zeleným inkoustem, aby to bylo odlišné) a nalepila jsem ho na černého motýla.


Vzala jsem si žlutou barvičku a začlala jsem patlat. U motýla jsem barvou nešetřila, ale čím dál víc od něj jsem barvu vedla do ztracena.


Pomocí hrubého štětce a husté barvy jsem nastříkala červené a modré cákance barvy. Pořádně jsem je nechala zaschnout.


Odlepila jsem maskovacího motýla a výsledek vypadal následovně.


Stále toho stejného motýla jsem si naembossovala bílým a černým embossovacím práškem na vellum papír.


Bílého jsem vybarvila Copic fixama. Vybarvovala jsem ho ze zadní strany. Doporučuji používat tmavé a syté odstíny.


Stejně barevně jsem vybarvila i natisklého motýla na čtvrtce. Jen jsem použila akvarelové pastelky. Snažila jsem se udržet stejnou barevnost motýlka.


Bíle naembossovaného motýlka jsem vystřihla.


A nelepila ho na původního motýla na papíře. Z černě naembossovaného motýla jsem vystřihla jen tělíčko a nelepila jej nahoru. Tykadla jsem zvýraznila černým fixem.


Jako text jsem použila jeden ze svých kartonových výřezů. jelikož jsou bílé, dají se krásně barvit. Tento jsem dokonce stínovala.


Pak jsem už jen přání dozdobila kamínky, flitry a bylo hotovo. 


Určitě techniku maskování také vyzkoušejte, je skvělá. určitě doma v pracovně nějakého motýla nebo kytičku najdete :)

Krásný den, Katuan :)

2 komentáře:

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER