Mezinárodní den scrapbookingu 2017

6. května 2017

A je to tady! Zase máme co slavit. Protože jsem si vzpomněla na poslední chvíli, mám pro Vás jen akci na nákup. Pokud ale chcete tvořit a zkusit něco vyhrát, koukněte SEM :)


Já mám pro Vás tedy jen nakupovací akci :) Takže kdo jste chtěl v brzké době nakoupit nebo máte zboží v košíku a váháte, tak šup, protože akce je jen na dnešek. Podmínky jsou jasné, minimální hodnota nákupu (bez pošty) a razítko za korunu je Vaše. Můžete si ho do košíku přidat sami, popřípadě Vám ho tam dám já. A když o tom tak mluvíme, tak jaké razítka to jsou vlastně za tu korunu?

První, při nákupu nad 350,- (bez pošty) je textové. Najdete ho ZDE.


A pokud nakoupíte nad 700,- (bez pošty) můžete mít textové i obrázkové razítko za korunu :) Papouška najdete TADY.


Tak krásný mezinárodní den! Tvoření zdar! :)

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER