Jedno letní

29. května 2017

Po dlouhé době jsem konečně sedla ke tvoření. Bohužel s dětmi a prací na svůj relax čas nemám. Ikdyž, moje práce je vlastně takový relax, za což jsem vlastně ohromě ráda. Když jsem dělala výřezy květinek a lístečků, nápad na přáníčko se zrodil velmi brzy. většinou to vypadá tak, že něco navrhnu, vyrobím a pak mi to tu leží, protože to, co jsem chtěla vyrobit dopadlo úplně jinak. Ale u těchto výřezů jsem měla jasno hned :)





Vyjmečně se tato sada skládá z velkých motivů. většinou řežu spíše menší a decentní, ale zkusila jsem udělat vyjímku a byla jsem mile překvapena, jak to vše do přání krásně sedlo :)


A protože jsem u tvoření měla asi i dost času, tak jsem Vám nafotila postup a třeba někoho i inspiruji k podobné tvorbě :)




Nejprve jsem si na papír stejné velikosti jako přání přilepila masku s tečkama.


A nanesla strukturovací pastu. Nechala jsem vše pořádně zaschnout.


To samé jsem udělala i na druhé straně papíru, ale jen decentně, protože tam už motiv nebude, tak aby to nebylo až moc přeplácané, ale přitom stále zajímavé.


Jakmile jsem si byla jistá, že vše uschlo, vzala jsem si tři barvičky Distress a šmudlala jsem a šmudlala, dokud jsem nebyla s výsledkem spokojená.



Protože výřezy jsou z oboustranného bílého kartonu, dají se různě barvit. Ať už embossovat, či jen nabarvit akvarelovýma pastelkama. Já zvolila ten druhý způsob. Růži jsem nabarvila sytě červeně, ale lístečky jen mírně pastelově zeleně. Sami vidíte, že i světlá barva jde na výřezech vidět a nepotřebujete řádnou spodní či krycí vrstvu. Hned můžete malovat na karton.


To celé jsem poskládala a přilepila na obarvený papír. Na zvýraznění jsem použila Glossy a nechala zaschnout. Pak už jen přidala štítek s textem.


v celé sedě nejsou jen tyto tři výřezy, ale je jich tam mnohem více a jsou vážně velké :) Kouknout můžete ZDE.



Tak co, inspirovala jsem Vás aspoň trošičku?

1 komentář:

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER