Katuan's Stamp - sada květinek

7. dubna 2016

Venku je poslední dny krásně a mě to spíše než do pracovny táhne ven. Ale i tak nezahálím a pilně pro Vás připravuji novinky na víkend. Nechala jsem se inspirovat přírodou a mám pro Vás kytičky. Kytiček není nikdy dost a já potřebuji stále další a další. A nejraději mám nějaké univerzální, co si člověk může seskládat jak chce.

The outside weather is really nice lately and it draws me outside rather than to my desk. Nevertheless, I'm not idle and I'm working hard on some news for the weekend. I got inspired by nature and I have flowers for you. There are never enough flowers and I still need more and more. I like some versatile ones the most as you can put them together any way you want.  


Jedná se o tyto kytičky, které v neděli najdete na e-shopu. Čtyři květy, dva stonky a sedm lístečků. To už je dost univerzální, nemyslíte?

I'm talking about these flowers, which you will find in the e-shop on Sunday. Four flowers, two stems and seven leaves. That's pretty versatile, don't you think?


A jelikož i já ráda koukám pod pokličku jak se přání vyrábí a nechávám se inspirovat, mám pro Vás malý návod a inspiraci. Ze sady jsem využila ten největší lísteček a první dvě kytičky. Podlepila jsem celé razítko cling pěnou a vystřihla jsem si zatím jen to, co budu potřebovat. Akvarelový papír jsem si pomocí maskovací pásky nalepila na desku, ikdyž ono to není potřeba, spíše to bylo větší trápení, ale ještě jsem nevěděla, jak přesně budu tvořit.

And since I like to peak into the makings of greeting cards and get inspired, I have some small instructions and inspiration for you. I used the biggest leaf from the set and the first two flowers. I pasted the back of the whole stamp using a cling foam and I cut out only what I needed - for now. I glued an aquarelle paper on a desk using masking tapes even though it isn't necessary. It caused me more trouble than it had benefits, but I still didn't know exactly how am I going to create it.


A začala jsem pomalu embossovat kvítí bílým embossovacím práškem. 

And I started slowly to emboss the flowers with a white embossing powder.


Jakmile jsem naembossovala jeden kvítek tak ten samý otisk jsem si narazítkovala na maskovací papír. Je to takový poloprůhledný a málolepící papír. Má za úkol zamaskovat razítko pod ním.

As I embossed one flower, I stamped the same imprint on a masking paper. It's a semitransparent and only a little bit sticky paper. It is supposed to mask the stamp underneath it.


No a nalepila přesně na místo razítka. Díky tomu mohu razítkovat nebo embossovat v klidu dál a krásně se mi to bude vše vrstvit a nebudu mít problémy s tím, že se mi razítka překrývají.

And then I glued it over the stamp. Thanks to this, I can stamp and emboss as much as I want and it will just beautifully add layers and I won't have any problems with the stamps overlapping.


Nějak podobně vypadalo přáníčko ke konci práce s embossováním. zakryla jsem i samostatné lístečky.

The card looked something like this at the end of my embossing work. I also covered the individual leaves.


Pomocí tupovacího polštáčku a žluté barvičky Distress jsemnanesla barvu na kraje shluku s květinami.

By using a stippling pillow and a yellow Distress color I applied the color to the edges of the flower clusters.


Doplnila jsem trochu i o tyrkysovou barvu. V této fázi můžete použít u gesso, spreje a podobně. Až budete hotoví, stačí jen sundat maskovací papír.

 I added a little bit of turquoise color to it. In this phase you can also use gesso, sprays, and so on. When you're ready, you can simply remove the masking paper.


Kytičky jsem vymalovala akvarelovými barvami a do středu narazítkovala novinkové jarní razítko.

I colored in the flowers using aquarelle colors and I stamped the new spring stamp into the middle.


http://katuans.com/cs/produkt/krasne-narozeniny4

Pak jsem jen doplnila přání samolepícími perličkami, nalepila na barevný základ a bylo hotovo. 

Then I added some self-adhesive beads to the card and I glued it on to a colorful base - and it's all done.




Krásný den, Katuans

Have a nice day, Katuans

3 komentáře:

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER