Cardabilities Sketch #121, #127

3. srpna 2015

U těchto dvou přáníček jsem chtěla něco speciálního. Něco více zdobeného, něco u čeho půjde poznat, že to není jen tak obyčejné přáníčko. No, ono ručně vyráběné přání není nikdy obyčejné, ale chtěla jsem něco co nevyrábím běžně. Žádný vymalovaný obrázek či nalepený výsek. Pak pár papírů a je hotovo. Ano, teď to zjednodušuji... Prostě jsem chtěla něco extra. Ano, extra je ten správný výraz pro tyto dvě přání. A když jsem hledala inspiraci bylo hned jasné, že Cardabilities má k těmto přáním krásné sketche. Takže jsem si vybrala takové, které lahodily mému oku a pustila se do tvoření.

První je podle sketche #127. Jako základ jsem použila krásnou kolekci papírů od Galeria Papieru, kde jsem dva papíry ručně přišila k sobě. Pak chuchvalec kvítí, vyřezané lístečky od Magnolia vyřezávacích šablon, české razítko, číslovka 50 na vlaječkách a na doplnění pár kamínků.




Druhé přání je podle staršího sketche #121. Papíry jsou také ručně přišité k sobě (Galeria papieru), mezi ně je vložena krajka, pak větší chuchvalec kvítí, perličky, český text a Magnolia vyřezávací lístky.



Krásný večer, Katuan

1 komentář:

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER