Duhové přáníčko s motýlky - návod

25. ledna 2013

Celý tento týden jsem se musela učit na poslední zkoušky a když už jsem z toho všeho učení byla na větvi, šla jsem si tvořit. A že jsem tvořila hodně často. Mám plno nových přáníček, pár nových technik a přemýšlím, co by Vás mohlo zaujmout.

proto sem vkládám jeden návod, který určitě znáte, ale věřím, že se najde pár človíčků, kteří ho vyzkouší poprvé. Proto i kdybyste viděli na mém blogu něco, co by Vás zajímalo, ráda Vám udělám návod. Stačí se jen ozvat, jsem hodná :)



Budeme potřebovat:
  • Distress Inky
  • Základ přání
  • papírovou pásku
  • starý papír
  • motýlky, květinky, cokoliv :)
  • černý fix

Jemně si na základ přání načrtneme obdélník a oblepíme ho papíry a papírovou páskou. Zvolila jsem ji proto, že se z papíru dá krásně sejmout a je barevná :))


 Pomalu začneme colorovat  obdélníček, začneme u nejsvětlejší po nejtmavší. můžeme se i vrátit nebo se opakovat dokud se nám to nebude líbit.





pak už jen přáníčko dozdobíme textem, výřezy a rámečkem :)

Krásné tvoření. Katuan





2 komentáře:

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER