Dárková krabička na CD/DVD

5. ledna 2013

Když jsem si objednávala lepící pásky, zaujaly mne tam držátka na CD/DVD. Jsou to jen plastové úchytky na střed CD, a krásně ho drží ve vzduchu. Tak mne ihned napadlo jejich využití. Udělám krabičku na CD :o)




Tak jdeme na to, budeme potřebovat:
  • Tvrdý karton velikosti A4
  • Barevnou čtvrtku
  • mašličku
  • lepidlo, pravítko, tužku, gumu, řezáček
  • různé doplňky
Vzala jsem si tvrdou jednobarevnou čtvrku velikosti A4 (210×297mm). Tu jsem celou polepila oboustrannou páskou. Kdybych pak něco třeba chtěla lepit Herkulesem, aby se mi to nezvlnilo.


Na čtvrtku s lepidlem jsem přilepila už scrapbookovou čtvrtku s texturou.


Na zadní stranu jsem narýsovala tento náčrt. Je dělaný přesně na A4 (na výšku), takže by se Vám tam měl krásně vejít.


Jemně řezáčkem přejedete po čáře. Doporučuji to dělat ze zadní strany. Té hnědé, co pak bude uvnitř. Jinak by se Vám škaredě zohnul barevný papír. A to my přece nechceme.


Na spodní čtverec vyrazíme půlkruh. Nebo vystřihneme. Bude se nám pak lépe vytahovat CD.


Teď máme možnost přidělat mašličky nebo kapsičku obšít. Kdbychom ji prve složili, špatně by se nám obšívala. Já měla dost pěkný papír na to, abych krabičku nějak zdobila, takže jsem ji jen obšila, slepila a na přední stranu nalepila květinku.


Až krabičku slepíme dáme na každou stranu víčka suchý zip. Já měla už samolepící, ale po zkušenostech doporučuji lepit tavnou pistoli.



A nakonec nám už schází jen něco, na čem bude CD v krabičce. Já si vystřihla dva čtverce z tvrdě čtvrtky o velikosti 11,5cm.

Jeden celý polepíme oboustrannou páskou a na střed z jedné ze stran přilepíme mašličku. Aby se nám CD lépe vytahovalo. Pak už jen dolepíme plastový držáček a máme hotovo.




DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER