Obálka s poukazem

6. září 2012

Když sem mámě volala, že přijedeme až v sobotu odpoledne na narozeniny, tak mne požádala, abych udělala poukaz pro tátu. Měla jen pár nároků:

  • Aby tam bylo kolo
  • Aby šlo poznat, že poukaz je na kolo
  • Abychom tam byli všichni (Jako, že je to od nás)
  • A aby tam byla částka 20.000,-
Mno, moc si toho nevymyslela, ale když tvořím pro rodinu, není to tak složité. I když mám jen pár vět, co tam má být.





A protože nemáme tiskárnu, jediná možnost byla aby mi kolo vytiskl bratr do 30minut a přítel se pro kolo po cestě domů stavil. Poslala jsem mu první kolo, které jsem na internetu našla a nechala si ho vytisknout aspoň 2×. Dobře jsem udělala, první se mi samozřejmě roztrhlo.


Máma sice chtěla jen poukaz, že to pak dá do obyčejné obálky. No to jsem přece nemohla dopustit! Tak jsem začala výrobou obálky i poukazu. Na obou je použitý stejný papír a stejná technika zdobení.
Na zadní straně je pak text "Vyhoď staré - kup nové", aby bylo jasné, že je to jen na kolo.


Vše jsem polepila stejným papírem z edice MME, potiskla razítky trávy a bílou gelovkou jsem dozdobila okraje. Zlaté písmenka jsou embossované zlatým práškem, slovo "nové" je ještě navíc embossováno průhledným práškem se třpytkami. 
U poukazu jsou už jen písmenka samolepící, protože mi docházela trpělivost s jejich lepením. Navíc jsem arch písmenek použila ještě na album, takže už docházely stejné velikosti. Ale to nevadí, to byl přece záměr ;)

Použitý materiál:
  • Tvrdá čtvrtka na korpus
  • papír 30×30cm z edice MME
  • vytisklé kolo
  • bílá gelová tužka
  • razítka trávy
  • tmavě hnědá Versafine barva
  • vyřezávací šablona písmenek od Artemia
  • Embossovací prášky - zlatý a průhledný se třpytkama
  • voskovaná šňůrka na zavázání
Tak snad bude mít poukázka úspěch. V dalších dnech sem přidám další dárky, co jsem mu vyráběla. Ale to už bude jen za mě a přítele.

1 komentář:

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER