Obálka pro Ditu

7. září 2012

Když jsem s přítelem přemýšlela, co dát tátovi k 50.tinám, nic nás nanapadlo.
Spíše nic, co by využil nebo nutně potřeboval - v rámci financí. Přítele ale napadl geniální nápad. Co takhle mu dát příspěvek na nového pejska? Ať za to koupí granulky, boudu nebo samotnou Ditu.

Samozřejmě jsem na výrobu měla 4 měsíce, ale to bych nebyla já, abych obálku neudělala poslední měsíc. A to je ještě dobré, dělala jsem teď poslední týden album.

Při volbě motivu bylo jasné, že tam bude pes. A když mi pak přišli vyřezávací šablony zvířátek, bylo jasné, že je musím použít. Nejvíce "problémů" jsem měla s textem. Nevěděla jsem, jak ho umístit a jakou barvu. Přes všechny pokusy nakonec zvítězila fialová barva a bílá gelovka. Sice to tam trošku zaniká, ale je to lepší než plno pokusů před tím. Ty byly zase jako pěst na oko.


Se zavíráním jsem také trochu válčila. Obálka je pevná a zadní strana trošku (více) odstává. Myslela jsem, že bych tam mohla dát dva knoflíčky a těmi nějak uvázat mašličku. Návod jsem ale nikde nenašla. Pak mi Helča poradila suchý zip. Ano. Ale to by u nás v galantérce museli vědět co chci. Když sem řekla, že bych si představovala suchý zip, který je do kolečka a je samolepící... asi jsem se špatně vyjádřila a domů si nesla oboustranný zip. To je to nejhorší, co jsem mohla koupit. Celý den jsem přemýšlela, jak ten zip nalepit na papír. Ale drží!


Použitý materiál:
  • tvrdá čtvrtka na korpus
  • Papír z edice MME
  • Vyřezávací BigZ šablona kolekce Happi
  • tvrdé scrap čtvrtky
  • bílý výřez
  • 3D očička
  • samolepící kamínky
  • bílá gelovka
  • šablona abecedy od Artemia
  • suchý zip


Uvidíme zítra, snad bude mít obálka úspěch :). To mi připomnělo, že do dalšího středečního tutoriálu dám návod na obálku :)

Krásný poslední pracovní den!

1 komentář:

  1. Ten pejsek byl fakt super nápad :) A vypadá skvěle! Věřím, že radost byla :)

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER